Veckan som gick...

Som jag skrev tidigare så bara rusar tiden förbi och man hinner inte med=(

I onsdags fick jag dock lite Johanna-tid med min goa svägerska. Vi åkte till Kalmar och kollade in en film på bio. "Min låtsasfru" med Jennifer Aniston och Adam Sandler. En typisk Johannafilm som man bara kan sitta o mysa och skratta åt och som lättar upp vardagen lite=) Kan absolut rekommendera den.

(Bilden lånad från nätet)

I torsdags opererades lilla Felicia igen. Det blev rör i båda öronen även denna gången. Allt gick superbra och hon är sååå duktig min älskade lilla tjej. På eftermiddagen så besökte jag arbetsförmedlingen igen. Vi tog även en hundtur tillsammans hela familjen. barnen stannade på lekparken medan vi gick hem. Jag fixade raggmunkar o fläsk och begav mig sedan upp till lekparken för o kalla hem barnen. Till min fasa var dom inte där och inte hördes dom heller. Började ringa till kompisar, traska runt områdena och ropa men inget svar. Även min mamma begav sig ut och R tog Lowe o hunden och började oxå leta. Jag haffade folk som var ute o promenerade för att fråga om de sett några barn men inte ngn=( Ångesten kom, tårarna forsade nerför kinderna och fruktansvärda tankar o bilder kom upp i mitt huvud. Jag gick hem och hämtade bilen för att köra runt lite och när jag kör uppför backen igen så får jag se mitt lilla troll! De hade varit o hälsat på Hampus gamla fröken men inte sagt att de behövde ringa hem=( Har nog aldrig varit så rädd, arg, ledsen o glad samtidigt!

Efter tumultet så gick vi hem o åt och sen drog jag på hockey med en kompis. Vi vann vilket avslutade kvällen på ett bra sätt=)

Igår blev det även klart att jag blivit fast anställd som kommunsjusköterska! Känns så jäkla gutt o veta vad man ska göra om dagarna och barnen får bestämda tider till dagis och pengarna rullar in varje månad=)
Kan inte bli bättre!

Nu ska jag hoppa in i duschen då vi ska åka o hälsa på min bror med familj på en fika=)
Sen blir det en lugn kväll hos familjen Engelholm

Ha en toppenskön lördag mina vänner=)

Vad har du på hjärtat?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0