Sömnjakt pågår...

Detta är baksidan med småbarnslivet. Den ständiga sömnjakten!
Man blir ju galen för mindre. Visst, jag är inte uppe o vyssar Lowe om nätterna osv men jag har heller inte sovit en hel natt på drygt 1 1/2 år och jag kan säga att det känns=/ Dessutom har han nu blivit förkyld vilket gör att han inte heller sover bra så idag är man som utskitet äppelmos igen=(

Vi gick o la oss i fm med förhoppningar om ett par timmars vile men icke då! Efter 30 minuter vaknade han och ville inte sova mer så tji fick jag där. Går just nu som värsta sunkmorsan och bara längtar till sängen. Jag har insett nu varför jag blivit sockerberoende igen!!! Måste ju hålla mig vaken på ngt sätt...

Nu kommer min lille grinpelle och drar i byxorna på mig så d e lika bra o ta hand om honom.
På återseende eller återhörande eller vad det heter =)

Vad har du på hjärtat?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0