Min underbaraste=)

Idag fick jag bara en sån enorm Linda-längtan. Linda, som är min närmsta vän, som jag har kännt sedan vi var 4 år. Vi har vuxit upp ihop tills vi var 12 år, då Lindas familj flyttade. Oj, minns den dagen vi fick reda på det. Vi grät o grät. Som tur var kom de sedan tillbaka några år senare, så vi var nära varann igen=) Efter gymnasiet flyttade jag iväg för studier och Linda styrde sin kos efter kärleken upp till S-holm och har varit kvar där sedan dess. Tyvärr försvann ett par år för oss p.g.a ngt missförstånd men tack o lov har vi funnit varann igen=) Jag önskar bara att vi fick vara nära varann igen. Jag har ingen annan här som betyder så som Linda gör... Jag har tom fått tankar på att dra med mig familjen till S-holm för att få komma närmre Linda =) Det är en känsla det där, att ha ngn vän som betyder så mkt och som jag vet att jag kan ringa till när jag behöver. Hon är det enda som fattas mig här...
Love you Linda!!!

Vad har du på hjärtat?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0