Love bokrea=)

Idag har ju bokrean startat! Jag var där ca 7:40 imorse och en av få=)  Jag köpte mig 4 böcker varav 3 var biografer tror jag.  Jag älskar att läsa. Läste jämt innan jag fick barn och man hade lugn o ro på kvällen. Nu är tiden knapp men jag tänkte att jag ska börja läsa lite om kvällarna igen och då måste jag ju ha lite bra böcker=)

Åkte även ner igen vid ca 14-tiden och då fick barnen välja 2 böcker var. Var sugen på o handla fler böcker men insåg att jag nu har minst 9 böcker hemma som är olästa, så jag har nog böcker så jag klarar mig till nästa bokrea=)

Har ikväll passat på och ta fram mina betyg, arbetsgivarintyg osv inför morgondagens besök hos handläggare på arbetsförmedlingen=/ Hoppas verkligen att det löser sig med jobb ganska snart så man slipper fara dit.

Imorgon väntas det bowling med de stora barnen medan Lowe är på dagis, sedan besök på arbetsförmedlingen och sedan ska jag följa med Hampe o hans kompis till simhallen där de ska på simhallsdisco. Tänkte passa på o ta med mig en bok då ;)

Nu ska jag krypa till sängs o läsa några sidor=)
Natti på er

Vad har du på hjärtat?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0