Alltid lika typiskt...

Händer det ngt här hemma så händer det alltid när jag är ensam.
R har varit i S-holm 2 dagar och vad tror ni händer då?! Jo, lilla Lowe kräks i sin säng sent på kvällen!!! Två ggr fick jag ta upp honom och byta på honom och bädda rent i sängen o köra igång tvättmaskinen. Inte kul när man är ensam hemma. Vet inte om han ätit ngt olämpligt eller om han är den förste av oss som drabbats av magsjukan=( Jag håller tummarna på att det bara var ngt olämpligt som kommit i magen för jag vill inte bli magsjuk eller ha fler magsjuka barn!

Lowe har varit pigg hela tiden och kräktes egentligen bara ett par ggr och sen låg han och lekte ett tag i sin säng inatt=) Idag har han ätit bra, sovit bra och är precis som vanligt=)

R är i alla fall på väg hem från S-holm nu och det ska bli så skönt. Jag börjar känna mig ganska sliten nu efter att jag haft svårt o sova de timmarna som det var lugnt inatt. Låg mest o väntade på att det skulle kräkas mer =/

Nu ska jag ha Felicia som sminkdocka tänkte jag när jag ska prova lite olika färger på ögonskugga=) Gissa om hon kommer att tycka om det ;)

Vad har du på hjärtat?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0