Lillans öronoperation...

För en vecka sedan så opererade lillan min in rör i öronen. Hon har haft bekymmer med många öroninflammationer samt vätska bakom trumhinnorna så nu åtgärdade man det genom operation. Efter lillans önskemål togs en del bilder som vi sedan ska framkalla och göra en liten bok som hon kan visa på dagis=)
Tidig morgon o lite trött o nervös tjej=)


Lite pussel i väntrummet skingrar tankarna=)

Sen var det dags för rocken på...

och medicinen ska intas=)

Därefter blev nästan allt väldigt skoj...

för att sedan övergå i trötthet.

Gröna hatten på=) Nalle fick självklart följa med hela vägen=)

Ut kom sedan en sovandes liten prinsessa...

som efter att ha vaknat till mumsade i sig en glass innan hemfärden=)

Vad har du på hjärtat?
Postat av: Anonym

Åh, så gott med glass. :P

Föresten, vad tycker du om min blogg? Jag försöker få fler läsare så jag undrar om du vill göra bloglovinbyten? ;)

2010-10-17 @ 15:50:06
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0