Tidsbrist=/

Sorry, nu är det ett tag sedan jag bloggade. Kan bara säga: TIDSBRIST! Jag vet inte vart dagarna tar vägen faktiskt. Julpysslandet har påbörjats smått och ikväll tänkte jag egentligen gjort en adventskalender till barnen men den får vänta tills imorgon när de är i skola/dagis. Känner mig så trött ikväll så jag ska nog krypa i säng tidigt ikväll. Kan ju bara nämna att jag och min man åkte i lördags morse till Ullared! Vi hyrde en jättefin husvagn på campingen där. På lördagen var det sjukt mkt folk inne på GeKås tyvärr, men vad hade man väntat sig en lönehelg innan jul! Allt gick bra i alla fall och jag hörde inte min man klaga en enda gång faktiskt=) På kvällen hade vi beställt en tre-rättersmiddag som kom hemkörd till husvagnen. Vi mös en stund innan vi slocknade som små grisar=) Söndagen var det inte lika mkt folk på Ge-Kås så det blev en liten runda även då=) Hittade en hel del till hemmet denna ggn även om inte det var fokuset=)
Idag har vi varit en tur till Kalmar och handlat födelsedagspresenter till våra pojkar då vi har en som fyller ett år och en som fyller 9 år denna veckan=) Nu orkar jag inte skriva mer utan det blir nog sängen då jag är supertrött och även har ont i magen=( Hoppas ni får en mysig kväll mina vänner.
Kram Kram

Vad har du på hjärtat?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0