Slimmad igen=)

Japp, nu startar resan mot beach 2010-kroppen=) Det är ju en del överflödigt som ska bort och en del som ska bli fast igen. Har väl inte varit den mest slimmade sedan jag fick mina barn men nu när det tydligen inte blir fler barn så är det lika bra o börja forma kroppen igen=)

Detta innebär ju att jag måste börja träna igen (gud vet när jag ska få tid till det). Dessutom måste ju all intag av coca-cola samt mmmmmmmmmmmmmarabou mjölkchoklad bort, åtminstone i veckorna. På helgerna kommer jag definitivt att unna mig gottis. Kan bara meddela att jag är ju beroende av cola så att sluta med det är riktigt tufft. Igår var första kvällen utan cola i glaset. Den gick dock ganska bra. Jag var väl för trött för att orka tänka på det;)

Just nu står jag med mirakelbältet som ska forma min mage till den där härligt platta magen igen, eller?!
AbtronicX2! Det är svaret på mina drömmar just nu hoppas jag. Tänkte köra med den varje dag 10 minuter i 6 veckor. Det är vad de säger i reklamen så då ska jag utvärdera och se om det verkligen fungerar. Om det gör det så lovar jag att lägga ut en före- och efterbild som i reklamen men vi väntar för att se resultatet. Vill ju inte slänga ut en bild på min bulldeg i onödan ;)

Dags o plugga en stund nu.
Kram

Mirakelbältet som kommer att förändra hela min mage till en fast och slimmad mage=)

=)


Vad har du på hjärtat?
Postat av: Linda

haha, du är fast i reklamträsket!! Fast det ska bli spännande att se om den funkar dock!



Hoppas ni mår bra annars! Puss

2010-03-04 @ 09:46:11
URL: http://enmammaslycka.blogg.se/
Postat av: Louise

Du måste komma med en utvärdering! Jag väntar spänt på resultatet! Har alltid undrat om det verkligen fungerar :)

2010-03-04 @ 12:12:54
URL: http://systerlouise.blogg.se/
Postat av: Svar till alla

Jag lovar att utvärderingen kommer med eller utan bilder beroende på resultatet;)

2010-03-04 @ 14:11:56
Postat av: H

åh, spännande att få veta om det funkar eller inte! :)

2010-03-04 @ 17:46:04
URL: http://muffinsprat.blogg.se/
Postat av: Jessica T

Har oxå alltid undrat om det fungerar. Längtar till att få höra resultatet.

2010-03-04 @ 20:06:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0