Kan fotbollsspelare dansa?

Igår när jag tittade på Let´s dance så fick jag tanken om fotbollsspelare verkligen kan dansa? När man såg Victoria dansa igår så var det ju inte så graciöst utan kändes mer som en klumpfot och "typisk" fotbollsspelare. Vet inte varför jag tänkte så. Kanske för att jag inte kan se de fotbollspelare jag känner, dansa. Spelade ju själv fotboll i många år och är ju inte den bästa eller den mest graciös på ett dansgolv...

Det känns mer maskulint med fotboll än dans. Kanske är vi kvinnliga fotbollsspelare mer åt det maskulina hållet än kvinnliga dansare eller?! Kanske en extremt dum tanke men den fanns där i mitt huvud=)

På tal om dans o Let´s dance så har väl inte Rhabi så mkt där o göra.
Han känns så fjantig o som juryn sa: Nonchalant.

Nog talat om Let´s dance=)
Nu badas de stora barnen o lillen ska oxå få sig ett bad. Sen är det min tur o därefter Rogers tur att ta en dusch innan Robinson. Med andra ord har vi en rengörande kväll här hemma för att sen mysa i soffan med lite gott att tugga på o dricka till=)
Ha en trevlig lördagskväll=)

Vad har du på hjärtat?
Postat av: Nilla

Matte höll med...Han såg väl sin chans att slippa den den salsakursen han har lovat mig=)

2010-01-17 @ 02:46:44
URL: http://mirakelbarnet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0