Helgens bravader=)

Helgen har som vanligt flugit fram.

Lördagen var riktigt trevlig. Vi grejade lite på förmiddagen. Sen blev Roger medbjuden på jakt av en vän så han drog iväg några timmar. Då passade jag o alla barnen på att gå till pulkabacken vi har i området. Där var det redan några barn så det var fullt ös med pulkor o tefat o nöjda rödrosiga barn=) Lowe sov gott i vagnen så 1 1/2 timme blev det i alla fall i underbara vädret. Efter det gick vi hem o gjorde oss lite varm choklad o tände ljus o mös en liten stund.

När Roger sedan kom hem så var det dags för mig att börja göra mig i ordning inför tjejkvällen hos Jenny. Hur lyckas man alltid stressa när man ska iväg?! Jag är i alla fall mästare på det. Lowe sov gott i vagnen naturligtvis så Roger fick ta honom o byta kläder men Lowe fortsatte o sova gott i alla fall så vi begav oss direkt dit utan ett matstopp.

Kvällen hos Jenny var supertrevlig. Det var både några gamla bekanta o några nya så det blev både gamla minnen o nya kontakter den kvällen. Vi åt gott, pratade o lekte musikleken vilket tog nästan halva kvällen=P. Vi vann i alla fall!
Lowe skötte si exemplariskt den kvällen o bara sov, åt, bajsade o var nöjd=)

Söndagen kom och tyvärr var Roger lite krasslig o hade huvudvärk. Barnen lekte superbra denna dag så jag passade på o ta Lowe i vagnen o gå till ÖoB men jag var nästan på väg o vända när vi kom ut. Shit vad det blåste kallt! Men vi trotsade vädret o tog oss fram o tillbaka. Jag köpte mig en bodylotion, badskum o fotkräm eftersom jag planerade o ta ett bad på kvällen.

På eftermiddagen var vi bjudna till mina föräldrar för julgransraskning. Vi blev bjudna på lite mat o godis. Dans runt granen blev det oxå till Hampes stora förtjusning... NOT! Han dansade med lite i alla fall=) Vi fick även ett slutligt besök av farbror röd (tomten) igen. Barnen blev glada, speciellt lille Theo som lyste som en sol=)

På kvällen hoppade jag äntligen i mitt första bad på 6 veckor! Gud så härligt det var! Sedan var det badning o nattning av barnen innan vi däckade i soffan.

Som sagt, helgen var fort över men trevligt var det=)
Några bilder från helgen.





Barnen i backen. Helnöjda=)

Mormor/farmor, Theo o Hampus dansar runt granen=)

Min älskade storebror med sin härliga sonTheo som älskade när vi dansade=)


Alla tre kusinerna med tomten. Nästa år är det ytterligare 2 kusiner till som vill sitta hos tomten=)


Till slut en bild på min underbara brorson Theo som öppnar paket=)

Vad har du på hjärtat?
Postat av: Nilla

Åhh, vilka fina bilder=) Kan du skicka över dem till mig när du har tid? Vill också ha en systemkamera nu!/Kram Nilla.

2010-01-11 @ 19:16:09
URL: http://mirakelbarnet.blogg.se/
Postat av: svar till nilla

Klart jag kan=) Jag skickar dem nu om du är på msn. Kram

2010-01-11 @ 19:23:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0