Dagen lider mot sitt slut...

Ja då var denna dagen snart slut oxå. Vart tar dagarna vägen egentligen?! Idag har jag fortsatt o pyssla lite här hemma i köket. Nya gardiner är uppsatta, nya lampor i fönstrena, nya växter i fönstrena, ny vaxduk samt löpare på bordet Nya ljusstakar på bordet samt en härlig bukett vita tulpaner. Nu ska bara stolsdynorna kläs om oxå sen är jag ganska nöjd=) Lägger in ett foto sen när allt är klart. Tyvärr lär väl inte stolarna bli klara idag eftersom gubben gett sig ut efter vildsvin igen...

I em har jag och lillan även bakat härliga kanelbullar så männen skulle ha ngt o fika på i skogen bland svinen=)

En bra dag har det varit i alla fall och ikväll blir det nog tidigt i säng när gubben ändå är i skogen. Hoppas er dag har varit lika bra som min=)

Vad har du på hjärtat?
Postat av: Jenny

Du är inte lite ambitiös du =)



Väntar på bilder...



Kram!

2010-01-14 @ 20:11:07
URL: http://jennymelin.bloggagratis.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0