Loppis idag...

Japp, idag var det dags för loppis för andra gången i livet=) Idag var vi där när de öppnade och jag kände hur jag stegade in lite mer bestämt än förra ggn. Det kliade lite i fingrarna efter att få börja riva bland sakerna men tyvärr blev det en besvikelse idag. Inte alls lika mkt saker som förra ggn o det som var där var mer gammal skräp kändes det som. Jag hittade ju lite i alla fall o det är jag nöjd med=)

Jag är lite sugen på att stå själv nån gång. Jag bad Hampus sortera ut sina leksaker som han inte leker med och det visade ju sig vara en del. Skulle säkert kunna skrapa ihop en del i lillans rum o.s.v.  Vi får väl se när och om det blir...

Vill passa på o tacka mina "nya" vänner Jenny, Jessica, Maria och Johanna för en trevlig kväll igår. hoppas vi ses snart igen.
Kram

Vad har du på hjärtat?
Postat av: Jenny

Det VAR riktigt dåligt med grejer på loppisen igår! Vi hoppas på mer roliga saker nästa gång =)



Tack själv för att du hängde med till Jessica.



Snart blir det party på Blomstervägen igen!



Kram Jenny.

2010-03-01 @ 17:18:19
URL: http://jennymelin.bloggagratis.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0