Varning!

Varnar er för att detta blir ett gnällinlägg!
Jag har åkt på en sån brakförkylning nu! Natten till måndagen hade jag en sån skitnatt m Lowe. Det visade sig att han blivit förkyld och vaknade givetvis flera ggr den natten. Detta resulterade i en mkt trött mamma eftersom pappa var på jobbet den natten. Efter att ha fått ett antal nysningar rakt i ansiktet av min lille "snorunge" så blev resultatet igår att jag oxå blivit förkyld. Jag hade igår jätteont i halsen och näsan var full samt ont i kroppen. Jag gick runt med mössa o halsduk igår kväll när jag försökte julpynta lite. Inatt hade vi åter en skitnatt med den lille. Han har vaknat supermycket och jag fick värsta huvudvärken inatt vid 01 och sov i princip inget därefter. Det är måttligt kul när man sedan är själv hemma med minstingen hela dagen. Har även fått hosta så jag känner mig sjukt risig men jag hoppas det blir bättre fort eftersom jag ska handla de sista julklapparna imorgon, samt har jag lovat jobba på fredag.  Just nu känns det låååångt borta att jag ska orka jobba!!! En dag i taget=) Tack o lov så har jag fått vila en stund nu då minstingen var trött oxå och sover fortfarande. Ska slänga in lasagne i micron nu så vi får lite lunch i oss innan det är dags o hämta kidsen=)
Puss o kram

Vad har du på hjärtat?
Postat av: Linda

skickar en STOR krya-på-dej-kram!!!!

2010-12-15 @ 23:27:04
URL: http://www.linda-emma.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0