Katastrof!

Jag tänker inte klaga på snön. Jag tänker inte klaga på de stackarna som kör runt i plogbilarna, utan på dom människorna som styr över dessa människor och som styr över pengarna! Vägarna är katastrofalt dåligt skottade. Förlåt, som inte är skottade alls menar jag!!! Skulle gå m hunden och fick mig ett gratis träningspass! Ska köra iväg m bilen och glider bara runt i alla dessa spår i 15-20 cm snö! Hur faan ska barnen ta sig till skolan? Hur ska folk kunna ta sig till sina jobb? Visst, det är mkt snö men hallå! Vi är i december månad, det är vinter! Visserligen har det varit många gröna vintrar men de sista åren har väl ändå visat att det kan vara lika vitt som grönt den här årstiden!
Hoppas verkligen dom har röjt undan snön tills imorgon bitti!
Så, nu har jag gnällt färdigt och tänker njuta av all underbar fin snö vi har utanför fönstret=)

(Bilden lånad från nätet)

Vad har du på hjärtat?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0