Väntan...

Ja nu går man o väntar på samtalet från älsklingen. De andra dagarna brukar han ha hunnit ringa en gång redan på dagen samt att han även ringt ca 19.00 svensk tid. Idag har han alltså inte ringt alls än. Nackdelen med att han har ringt ungefär samma tid om dagarna är att man på ngt sätt förväntar sig att han ska ringa ungefär den tidpunkten igen och om han inte gör det blir man orolig...  Han lovade att ringa idag men jag vet att han skulle gå igenom bilarna o utrustningen med sköterskan som varit där nere innan och som nu ska lämna över till Roger så det tar nog sin lilla tid. Jag är glad om han har fullt upp för då vet jag att han trivs och jag vet även att han ringer så fort han får möjlighet=)
Längtar älsklingen min=)

Vad har du på hjärtat?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0