Update

Så vad har vi gjort idag då? Hampe åkte bort till Viktor en stund och lekte. Felicia och jag har fikat lite med mormor o morfar. Sedan tog vi en tur med gamla cyklen där vi plockade bort stödhjulen för att träna. Sedan gick vi hem o bytte till hennes nya cykel och tog en promenad med hunden. Därefter har vi alla tre varit på McDonalds och ätit och myst. De hade ansiktsmålning där idag så jag fick med mig en Hello Kitty och en tiger hem istället=) Sedan åkte vi en stund till en lekpark där barnen roade sig en stund. Själv satt jag med en god Mc Flurry i solen och njöt... ända tills den gick i moln för fy 17 vad kallt det blev då. Är nyss hemkomna. Hampe plockar med sina "dinokort" och lillan satte sig för att måla i sin nya målarbok. Själv skulle jag bara vilja sätta mig under en filt i soffan men får väl ta tag i tvätten o disken först. Ikväll blir det Eurovision kan jag tro en stund. Ha en trevlig lördagkväll på er.


Vad har du på hjärtat?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0