Sorry älskling...

När jag pratade med min älskling idag var jag trött o lite irriterad så det blev inget bra samtal från min sida o det känns jättejobbigt när man inte bara kan ringa upp o börja om. Tur att min älskling var så lugn o go i alla fall. Längtar tills du  ringer imorgon hjärtat mitt. Du är mitt allt!!!

Vad har du på hjärtat?
Postat av: Maria

Hoppas att han ringt idag så ni fick en mysigt samtal idag istället :) Brukar vara så när samtalet innan blev irriterat o konstigt.

Per har då ringt två ggr idag igen, fast när han ringde mitt på dan så sa han att han inte skulle hinna ringa mer, så de blev en glad överraskning när jag såg "privat nummer" på displayen! Dock lyckas han alltid ringa vid fel tillfällen så de är ju lite tråkigt men men, man får åtminstone höra hans röst.

2009-05-15 @ 21:13:17
URL: http://slaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0