Regnet det bara öser ner...

Vad trött jag blir av detta vädret. Det är så skumt här hemma idag. Felicia och jag har varit på promenad med hunden samtidigt som vi följde Hampus till skolan imorse. Känner nu när jag hamnade vid datorn att jag inte orkar eller vill göra ngt annat. Man blir fast vid dumburken o det är INTE bra. JAg har lovat mig själv att fixa tvätten, dammsuga och åka ner till stan o köpa brevpapper faktiskt. Väntar även på att de ska komma o byta ut frysskåpsdörren idag mellan 9-11 någon gång så då gäller det att man är hemma. Nu ska jag ta tag i hemmet o sen tror jag vi ska lägga oss o slappa en stund för det är ju rena rama filmvädret idag.
Tjao

Vad har du på hjärtat?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0