Färdigkalasat för denna gången=)

Idag har vi haft kalas för lillan som fyllde år för en vecka sedan. Trots att bara närmsta släkten på min sida kommer så var vi ändå 14 st som skulle käka o fika så det blir lite jobb, o ännu mer när man är ensam. Som tur var har mina föräldrar varit o hjälpt mig en del. Vi hade lite kall mat idag. Skivad rökt kassler med potatissallad, grönsallad, syltlök, rostad lök och bröd o ost. Smidigt o slippa stå själv med en massa mat som ska tillagas o hållas varm. Alla åt gott men oj vad mat jag har över. Det blir lunch flera dagar framöver=) Till fika hade vi tårta som vi beställt denna gången och Felicia har valt helt själv vilken hon ville ha o gissa vad: det blev en rosa barbietårta! Den var mkt god. Vi hade även glass, maränger,chokladsås o strössel för de som inte tycker om tårta. Allt flöt på bra idag o nu känns det skönt o bara sitta ner en stund o koppla av.
Ha en fortsatt trevlig kväll


Stolt men lite "sömndrucken" tjeja=)

Vad har du på hjärtat?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0