Dagen förbi

Jaha nu var denna dagen oxå förbi. När man tänker tillbaka så går tiden ganska fort faktiskt vilket är jätteskönt för då är det snart torsdag o då kanske min älskling ringer hem=)

Barnen och jag åkte i alla fall upp till mina morföräldrar o chansade på att de var hemma och vem får vi se vid garaget, nyss hemkommen. Jo min kära lilla morfar=) Vi hade sån tur så de precis hade kommit hem. Vi fikade en stund o barnen lekte med min morfar. Han har alltid en massa ideer o det älskar barnen. Hampe ville inte ens åka hem. Nu har barnen ätit kvällsmat och jag har tränat Hampus lite på klockan samt de olika sädesslagen. Nu ska de snart krypa i säng och jag ska köpa mig en härligt fet pizza o slänga mig i soffan o bara slappa. Imorgon får det bli lite planering o tårtbeställning till kalaset vi ska ha på lördag för Felicia.  Ha en fortsatt trevlig kväll.

Vad har du på hjärtat?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0