Calling from Afghanistan...

Japp idag ringde han igen. Har inte pratat med honom på ett par dagar så glad blev lilla jag igen som vanligt när han ringer=) Vi hade ett bra samtal med skratt o tet. Vi pratade även om Skara sommarland dit vi ska åka med barnen i sommar när Roger kommer hem på sitt första leave. Ikväll bokade jag en stuga där och barnen är jätteglada=) Saknar dig baby!
Hörs imorgon igen
Love you

Vad har du på hjärtat?
Postat av: Maria

Åååh! Jag bli glad för din skull, men också lite avundsjuk :/ Jag vill också prata med min älskling men de kommer nog dröja en hel vecka innan jag får höra hans röst, de känns allt annat än bra. Men men, när vi väl får prata igen så är de bara två ynka veckor kvar innan vi ses. De är ju positivt åtminstone!



Kram på dig..

2009-05-27 @ 23:12:24
URL: http://slaria.blogg.se/
Postat av: Till Maria

Jag förstår dig. En vecka är lång tid o inte få höra rösten ens. Hoppas de kommer in tidigare så som Roger o de har gjort så han kan överraska dig med ett oväntat samtal=) Kram på dig vännen

2009-05-28 @ 07:35:27
Postat av: Maria

Jo, man kan ju hoppas på de. Just nu känns bara skit, vill bara prata med honom å blir värre när man vet att man inte kan.



Jaja, vi får prata mer sen. Hoppas de går/har gått bra på ulraljudet, tänker på dig!

Kram

2009-05-28 @ 11:26:19
URL: http://slaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0