Bra dag so far=)

Idag har varit en bra dag hittils. EFter att vi följt Hampe till skolan gick lillan och jag hemåt och började baka. Vi gjorde kärleksmums och de blev verkligen mums=) Lillan älskar att baka. Därefter gjorde vi oss i ordning och åkte ut för att hälsa på min mormor o morfar o bjuda på fika men inte var dem hemma idag heller... Vi åkte då upp en snabbis till min pappa på jobbet och lämnade av en bit mums till honom samt att vi körde runt o postade brevet till Roger=). Sedan när vi var på väg hemåt fick jag syn på lillebrorsan så jag stannade till o pratade lite med honom. Han hakade sedan på o vi begav oss hem till mamma o fikade lite. Vi har sedan varit o småhandlat lite . Nu har vi precis varit o mött Hampe på vägen till skolan och vi fick sällskap hela vägen av vår katt. Hon blev väl nyfiken på vart vi skulle så hon sprang med oss och kikade lite runt om. Hon har ju bara varit utekatt sedan maj månad så hon har inte börjat ta ut sina svänga i området än utan håller sig oftast kring tomten. Nu blir det mellanmål och en ny chansning på att min mormor o morfar är hemma.
Tjao

Vår katt busan som slog följe med oss=)

Första brevet till Afghanistan nu pålagt=)

Vad har du på hjärtat?
Postat av: Maria

Tihi jag vet vad de står, förutom hans befattningsnummer då. Per hade fått två brev igår och han blev så glad! Idag hade jag tänkt sätta mig ner o skriva ett till och skicka med lite roliga grejer.



Sköt om dig! kraaam

2009-05-19 @ 14:13:45
URL: http://slaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0