Oro=(

Igår kväll fick jag en blödning i samband med toabesök. Är sååå sjukt nervös nu att ngt ska gå fel igen. Hade ju lugnat mig efter ultraljudet och kände att jag mådde så bra och så dyker detta upp. Pratade med gyn igår kväll som bad mig avvakta om det inte blev mer eller om jag ej hade ont i magen. Det har inte blött mer och jag har inte ont i magen mer än "oromage". Har försökt att nå barnmorskan men det är ju bara teletid mellan 11-12 om dagarna. Hoppas hon ringer tillbaka innan då jag lämnade ett meddelande. Skulle så gärna vilja att hon lyssnade o se om hon hörde några hjärtljud så man åter igen kan slappna av o njuta av att vara gravid. Såna här saker är tunga när man är ensam o inte kan bolla med Roger. Ännu värre nu då han inte ha möjlighet att ringa heller förrän kanske på fredag. Vill så gärna prata med honom nu...
Ska vila lite nu o sen måste jag röja här hemma för igår blev det inget gjort alls...

Vad har du på hjärtat?
Postat av: Louise

Förstår att du blir orolig. Förhoppningsvis är det ingen fara! Hoppas barnmorskan ringer upp så fort som möjligt!

Kram

2009-06-03 @ 10:48:36
URL: http://systerlouise.blogg.se/
Postat av: Svar till Louise

hej där, tyvärr var alla på utbildning idag så jag får inte tag i ngn där som kan hjälpa mig=( Ska ringa gyn nu o prata lite i alla fall. Hur går det för dig om dagarna?

Kram

2009-06-03 @ 11:20:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0