Katastrof

Ni får ursäkta min bloggs utseende nu. Den är vekligen hemsk. Måste verkligen fixa till den igen men saknar lite inspiration till headern. Känner mig helt tom i skallen nu. Hoppas ni fortsätter o läsa bloggen ändå så ska jag försöka fixa till den igen så fort jag hinner. Har ni förresten någon blogg med snygg header o länka till så gör det defintivt så jag kan få lite inspriation.
Nu ska jag gå upp o sussa
Natti

Vad har du på hjärtat?
Postat av: Linda

Ja det är ingen vacker syn....



PS! Tack för igår. Du gjorde min dag!

2009-06-23 @ 11:32:32
Postat av: Linda

hej smulan, vad har du för dej? Miss ya, puss



PS! Nu fick du ytterligare en träff i statistiken på din blogg

2009-06-24 @ 11:30:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0