Rutten söndag

Idag har verkligen varit en sån där genomrutten dag=( Allting känns bara tråkigt o helst hade jag velat krypa ner i sängen o tittat på film hela dagen o bara slappa. Har förvisso vilat lite i 2 omgångar så jag skulle klara hela dagen. Vill bara ha hem mannen min NUUU!!!! Lustigt att de t känns som tyngst o segast när det bara är några dagar kvar tills han faktiskt kommer. Ska väl klara de sista dagarna oxå så klart men längtar så  ofantligt mycket efter hans famn nu. Känner att jag behöver en stor björnkram nu.
Nu ska vi käka kvällsmat o hoppas på en bättre dag imorgon=)
Kramis

Vad har du på hjärtat?
Postat av: sassa

KIkar in, hur har ni det annars?



Kram

2009-07-12 @ 20:00:06
URL: http://sandram.webblogg.se/
Postat av: Jenny Melin

Skickar en STOR kram genom bloggen! Ha det bra...

2009-07-12 @ 20:26:00
URL: http://jennymelin.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0