På väg hem=)

Nu är min älskling på väg hem till mig o barnen. Han ringde imorse kl 08 ( svensk tid) och var tvungen att få höra min röst en gång till innan han skulle påbörja resan hemåt. Ev skulle han ringa när de var i Abi-Dabi på mellanlandning. Det är en ganska lång resa han gör, tar ca ett dygn o komma till Sverige men sen måste han vänta på Arlanda i 7 timmar innan flyget till Kalmar går igen. Han har dock turen att de ordnade ett hotellrum åt honom på Arlanda så han kan vila o duscha av sig lite innan han kommer hem. Tur är väl det för inte lär han få vara ifred för våra kramar o pussar=) Nu är det så nära o det känns som man ahr tusen saker att fixa innan han kommer men det är bra för då går tiden fort=)
Nu ska jag göra sista touchen i lekstugan o sen är det till att fixa hemmet lite igen.
Ha en bra dag

Vad har du på hjärtat?
Postat av: Nilla

Skönt att Roger snart är hemma=) Jag förstår att ni längtar ihjäl er nu!!!/Kram Nilla.

2009-07-15 @ 13:34:24
URL: http://mirakelbarnet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0