Hittat det=)

Nu äntligen har jag hittat det efterlängtade dockskötbordet som jag skulle köpt till lillan i lördags. Sökt som en galning i alla affärer efter det men sen satt jag o sökte lite på nätet o får ju se att det säljs på BR i Kalmar! Jag ringer dit o får veta att de har 8 stycken på lagret men hade inget uppsatt i butiken för tillfället så det var därför jag inte såg ngt när jag var där. Jag blev skitglad o var så uppspelt i telefonen så killen i andra ändan trodde nog jag var en aning knäpp men det bjuder jag på=) Ska åka o hämta det på fredag efter vi varit på ultraljudet. Känns superduper nu o jag tror lillan kommer att bli glad för det när hon får det av sin pappa när han kommer hem. Hon pratar mkt om bebisar nu o mer intresserad av sina dockor så det blir perfekt o ha sen till bebisen kommer=)

Vad har du på hjärtat?
Postat av: Lina

Hej på dig! Ja hörde om bomben som inte va ngn bomb, tur va väl det.

Ja vissa dagar kan vara jätte jobbiga, som tur är vet man att det går över, men det är jobbigt när de uppstår. Va härligt för er att han kommer hem på leave snart. Min sambo har hunnit vara hemma en sväng, det var jätte mysigt. Vi har haft tur att det inte varit så länge mellan leavarna, han kommer hem snart igen. Vår längsta period blir närmare hösten. Hoppas ni alla har det bra o att lilla bebisen i magen mår bra. Sköt om dig! kramar

2009-07-06 @ 21:41:16
Postat av: Jenny Melin

Vad bra att du hittade det! Linus ammar sina dockor, det ser för gulligt ut =) Sen har han fått några av Villes minsta kläder att ha som dockkläder. Ha det bra, kram Jenny.

2009-07-07 @ 10:22:39
URL: http://jennymelin.bloggagratis.se
Postat av: Linda

hejhej, vad bra att du hittade dockskötbordet! Lillan kommer bli glad när pappa ger det till henne. Nu är dte inte lång tid kvar du!! Härligt!! Hur länge blir han hemma denna gången?

Kramis

2009-07-07 @ 12:55:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0