En natt av smärta=(

Inatt har varit en sjukt jobbig natt. Det började igår kväll med lätt magkatarr. Tog en tablett och tänkte att nu försvinner det inom en timme. Gick upp o la mig o kollade på sommarkrysset men smärtan i magen bli bara värre o värre. Jag försöker istället o vila men kan inte koppla av. Barnen o jag kryper till kojs och jag försöker somna men det är omöjligt. Smärtan är så intensiv så den hindrar mig från o slappna av. Jag ligger o vrider o vänder mig genom timmarna. Jag går ner i köket kl 24.00 o dricker lite mjölk o hoppas på att det lugnar ner magen lite. Jag springer på dass om o om igen men ingen förbättring. Framåt 02 började det o avta lite smått o jag kunde slappna av lite. Kollade sista ggn på klockan vid 02:10 o måste somnat därefter. Vaknar igen 04:49 och trots att jag är helt sjukt trött är det omöjligt o somna om igen. Slumrar 10 minuter hit o dit men mer än så blir det inte. Magkatarren är i alla fall borta men jag är som en sur disktrasa idag=( Känner inte för ngt utan vill bara lägga mig ner o sova igen. Barnen har nu kompisar här fram till 12:30 ungefär o sen blir det lunch o sovadags en liten stund för mig.
Hopas ni har sovit gott i alla fall.

Vad har du på hjärtat?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0