Livet är underbart=)

Idag känns allt bara så bra. Mannen är nu i s-holm för att få sin medalj idag. Tyvärr sitter resten av hans gäng kvar i Affe av ngn anledning så dom kommer nog inte förrän i kväll.

Inatt har jag varit ensam med barnen och lillprinsen har skött sig perfekt. Han somnade igår i sin säng ca 22. Vaknade sedan vid 02 då han åt. Vaknade sedan igen vid 04:20 för att äta o byta blöja. Hörde honom sedan grymta lite vid 06:20 och jag gick då upp för att ta honom till mig o ge honom lite mat men när jag är vid hans säng så sover han gott=) Tar upp honom i alla fall och ger honom mat o sen fortsätter han att sova till 08:20.

Även Felicia sov länge idag så Hampus och jag fick en lugn start på morgonen. Jag hann till och med plocka undan disken innan lilleman vaknade=) Därefter har det varit frukost för Felicia och morgontvätt av lillprinsen. Därefter åt han lite till och slumrade sedan till vid ca 10:00. Kl 10:30 hämtade mormor o morfar honom för att gå en promenad. Då passade lillan och jag på att ta cyklarna och cykla en sväng och det var skönt med frisk luft men inte så jätteskönt att cykla då det värkte i ryggen men jag ska inte klaga. Det är många kilo som redan försvunnit från denna flodhästkroppen=)

Resten av dagen ska det plockas lite tvätt, fixas mat, kanske göra ngt mer julgodis då det vi gjorde igår redan tagit slut=) Framför allt ska det kelas=)

Tänkte fixat in lite bilder på lillprinsen men de finns på R´s telefon så det får bli en annan dag.
Ha en skön dag.

Vad har du på hjärtat?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0