3-barnsmor, vilken lycka!!!

Så sitter man här en fredagkväll och helt plötsligt är 3-barnsmor. Hur fantastiskt är inte det?!!! Tänk att jag och R har lyckats skapa 3 så underbara barn som skänker oss så mkt kärlek varje dag så det inte kan beskrivas i ord.

R och de stora barnen sitter just nu och sitter och spelar lite Wii- Mario och jag har plockat lite tvätt och sitter nu och kopplar av vid datorn till lugna ballader samtidigt som min älskade lillprins ligger och snusar så lugnt i sin vagn här bredvid mig. Han är verkligen en fröjd för ögat och hjärtat fylls av mammakärleken som barnen får mig att känna.

Sitter och funderar på vilket namnsom vår sista ögonsten ska få. Vi har verkligen haft jättesvårt att välja namn. Visserligen är han bara snart 2 dygn gammal men man funderar på vad han är för lite filur samtidigt som man får frågan av alla som man möter=) Vi har 2 namnförslag hittills i vår familj där barnen är överens om det ena och jag tror R oxå lutar åt det namnet medan jag inte riktigt känner vilket som känns helt rätt.
Våra namnförslag som vi har är:
- Oliver
- Hannes

Vad tycker ni om dessa namnen?
Kanske ni är sugna på och hjälpa oss med val av namn? Lämna gärna ett namnförslag här på bloggen eller maila mig vilket namn ni finner passande på vår prins.
Jag sätter in bilden igen på vår prins så kanske ni kan "se" vad han ska heta=)
Hoppas ni får en trevlig fredagskväll.
Kram


Vad har du på hjärtat?
Postat av: malin

Jag tycker att Hannes passar bäst! :)

2009-12-04 @ 18:31:26
URL: http://luden.blogg.se/
Postat av: Caroline

Huga vilken söt liten prins!

Han ser ut att heta Oliver i mina ögon :)



Nu hoppas jag våran också kommer här i helgen, BF på söndag :)

2009-12-04 @ 18:38:26
URL: http://carr0n.blogg.se/
Postat av: Linda

Hej gumman, än en gång, vilken liten godisbit!!!! SÖTIS DÄR!



Jag tycker nog att Oliver skulle passa mer. Hampus och Hannes låter lite för lika, men det e bara min åsikt, pussar och kramar

2009-12-04 @ 18:54:29
URL: http://enmammaslycka.blogg.se/
Postat av: carro.s

fina namn jag hejar på Hannes =) men håller med de är inte lätt att välja, lycka till =)

2009-12-04 @ 18:56:29
Postat av: Jessica T

Fina namn båda två men jag tycker nog Oliver passar bättre. Hoppas allt är bra. Kram

2009-12-04 @ 19:39:00
Postat av: Jenny

Jag gillar Carl och Olle. Ludvig är också fint. Kanske Vincent? Elias?



Om jag skulle välja mellan Hannes & Oliver så vinner Hannes.

2009-12-04 @ 19:52:30
URL: http://jennymelin.bloggagratis.se
Postat av: Anonym

Hannes är superfint! Ta det!

Grattis igen 09:orna är en fin årgång :-)

2009-12-04 @ 19:53:27
Postat av: Anonym

jag tycker oliver :)

2009-12-04 @ 21:31:04
Postat av: Nilla

Ja du det där med namn är inte lätt...Jag tycker att det skulle låta fint med Hampus, Felicia och Melvin=)/Kram Nilla.

2009-12-05 @ 10:46:37
Postat av: Mika

Tycker det ser ut som en liten Milton =)

Önskar er all lycka

2009-12-05 @ 13:22:07
Postat av: H

Oliwer med W? :)

2009-12-05 @ 13:58:58
URL: http://muffinsprat.blogg.se/
Postat av: Helen

Jag gillar båda namnen men Oliver lite mera.

Det är svårt med kill namn.

Hoppas ni kan enas om ett namn till prinsen.

Kram

2009-12-05 @ 22:35:42
URL: http://famstenstroms.blogg.se/
Postat av: Stina

Oj vad svårt! Båda namn passar jättebra, men Oliver är min favvis!!!



Jättesöt kille! Grattis än en gång!

2009-12-09 @ 12:36:07
URL: http://fladdor.blogspot.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0