Återträff med gymnasieklassen=)

Igår blev det äntligen av. Vi hade återträff med Op-klassen från gymnasiet. Vi firade 10 år förra året egentligen men det var så svårt o få ihop folket men nu så sattes ett datum och de som ville komma fick komma. Vi var hemma hos Marcus. Det hade bestältts god planka som vi käkade ganska tidigt under kvällen. Vi träffades kl ca 17:00. Vi blev i alla fall 8 st som kom. Efter maten körde vi igång Singstar på PS2. Detta rullade sedan hela kvällen och tydligen en bra bit in på natten.  Eftersom jag var tvungen o köra så innebar detta en nykter kväll för mig men shit vad kul jag hade ändå. Det var så kul o träffa gänget igen. Tyvärr fick jag avvika ca 22:45 då pappa behövde hem. Jag hade gärna stannat en bra stund till då det var så jäkla sköj o komma iväg o träffa gamla vänner. Tänka sig att det är 11 år sedan vi slutade gymnasiet men ändå ser vi alla likadan ut fortfarande=) Vi har ju inte åldrats en dag=)
Måste ta fram gamla skolkatalgoen och jämföra med bilderna från igår=)
TACk för en kanonkväll vänner. Hoppas vi kan göra om detta ngn gång i sommar o köra en grillkväll=)
KRAM på er alla






Vad har du på hjärtat?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0