Ledsen...

Känns så tråkigt när allt man gör o säger missuppfattas=( 
JAg hatar när man är ovänner men ibland måste jag säga mitt oxå o inte bara krypa. Nu sa jag vad jag tyckte o direkt så misstolkas det  o jag får taggigt tillbaka. Så sällan som vi ses så önskar jag att vi hade mer kontakt via nätet eller telefon men inte ens där kan vi vara vänner utan missförstånd. Du ska veta att jag saknar dig!!! JAg hoppas verkligen att allt blir som du önskar dig men glöm inte bort mig. JAg kommer alltid o finnas! Hoppas bara att du en dag ska inse vikten av att ha dina nära hos dig på ett eller annat sätt  o vara glad för att vi är där för dig o inte blir sur o tvär o missförstå allting.
Hoppas vi ses snart igen. Lycka till med vad du nu ta för dig!


Vad har du på hjärtat?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0