IDOL

JA, så var det avsnittet slut. Så skönt det är ibland o sitta själv o tita på ngt jag tycker om. Jag blir så glad av såna program där så många får chansen dem aldrig skulle fått annars, för visst 17 finns det många BRA sångare/sångerskor!!!!
Lite förvirrad över Nils som inte kan sjunga men ändå blir kvar=S
Han borde väl ut imorgon då hoppas jag.
Jag har nog fallit lite för ANna liksom juryn har. Låten har jag aldrig hört innan men jag nynnar på den hela tiden nu=D
Får nog ta reda på den så jag kan lyssna på hela.
Nu ska jag ta hunden o sen krypa ner med min dator en liten stund.
Natti
Nedan en länk till låten " Have a heart" där den sjungs av Bonnie Raitt
Have a heart med Bonnie Raitt

Vad har du på hjärtat?
Postat av: Sarah

aa Nils KAN INTE sjunga!!:S

2008-09-24 @ 22:05:23
URL: http://thiindra.blogg.se/
Postat av: MammaHela

haha



Jag har med bloggat om Bonnie Raitt och och Anna i Idol =)

2008-09-24 @ 22:26:02
URL: http://mammahela.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0