Coola tjejer!

Ja de är roliga de små liven. Min 3-åring satt med oss vid bordet idag och vi småpratade lite. Vi frågade henne lite vem som bestämde på dagis och svaret vi fick:- Det gör Vanna (hennesbästa dagiskompis) o jag. Vi är så coola tjejer.
Sicket språk de har redan. Även pojken har många ord som man knappt hänger med på vad han menar ibland som t.ex
det äger, det suger, rockar fett, ascoolt, ashäftigt m.m.

Idag har Felicia o jag hälsat på min vännina Johanna o hennes minsta pojk samt deras nyfödda lilla tjej. Det är några veckor sedan vi umgicks så det var mkt trevligt o pratas vid igen och våra barn kunde leka lite. Troligen ska vi väl dit igen hela familjen imorgon o träffas lite mer. Alltid trevligt.

Nu har mannen min åkt till jobbet o kommer hem vid 09 imorgon. Barnen sitter vid tv:n o jag här...
Kommer nog inte hända så mkt mer ikväll. Ska nog greja lite med bloggen, är inge bra...
Sen tar jag nog med en film upp till sängen o kikar lite innan jag somnar.
Ha en trevlig kväll allesamman...
En bild på min "coola" tjej.

Vad har du på hjärtat?
Postat av: lindha

2008-09-13 @ 03:19:35
URL: http://enmammaslycka.blogg.se/
Postat av: lindha

hihi va söt hon e din colla tjej:) Puss Linda

2008-09-13 @ 03:20:31
URL: http://enmammaslycka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0