åh, det gör så ont...

Har precis lämnat barnen på dagis resp fritids. Felicia har ju åter börjat på nytt dagis då de flyttade de 2 äldsta 3-åringarna upp till 4-5års-avdelningen för att fylla upp platserna.  detta är 3:dje dagiset på 2 år p.g.a att de lade ner hennes första dagis o sen nu denna flytten oxå. När de berättade detta så blev jag så ledsen så jag grät. Jag tyckte inte att hon var mogen till att byta avdelning nu igen då hon för mig är väldigt blyg o tillbakadragen med vuxna o barn. Dessutom skulle den sämsta av alla gamla fröknarna följa med till nya avdelningen. JAg sa emot detta men alla på dagis sa att det fixar hon, inga problem. JAg lät tanken sjunka in o tänkte att det kanske bara är jag som inbillar mig hennes blyghet. Sagt o gjort, hon började på nya avdelningen och det är tredje veckan hon går nu, dock inte mer än 2-3 dagar i veckan. Igår hade hon börjat gråta när Roger lämnade henne och idag när dom dessutom öppnar på ytterligare en ny avdelning för henne med andra fröknar så självklart börjar hon gråta o klänger sig fast hos mig=(
 Detta gör Sååååååå ont i mig. Vi har inte haft såna problem med ledsamhet så och därför undrar jag nu om jag verkligen gjorde rätt som lät henne flytta till ny avdelning=( 
Får hoppas att det är ngn tillfällig fas för det är inte kul att starta dagen med att det skär i hjärtat på en.
Älskar dig snuttan!!!!

Hampe ska idag redovisa en bok som han haft i läxa. Vi har läst och pratat om den lite varje kväll så det går nog bra.
Lycka till mammas store älsklingspojk!!!!
Älskar dig!!!
Ha en bra dag alla.

Vad har du på hjärtat?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0