Wii...

I söndags köpte vi Wii-Fit. Det verkar kanon faktiskt både som nöje o träning. Den håller koll på vikten, BMI o viktnedgången. Ska försöka köra det varje dag ett tag o så om det händer ngt med vikten=)

Inatt har lillan haft ont i ena örat samt förkylning så vi har varit vakna mer eller mindre hela natten. Hon kom in och var snuffsig o lite ledsen men sa inget mer. ROger tog in henne till sin säng men hon kom tillbaka. Efter ett tag igen kom hon in och höll för ena örat och snyftade lite. Vår lilla tjej håller emot så mkt när hon har ont så man får luska lite med henne. Men jag förstod ju att det var örat eftersom hon höll sig där o tidigare haft flera otiter. Roger hämtade Ipren och sen la hon sig hos mig. Hon somnade till efter ett tag men sov oroligt vilket höll mig vaken konstant sedan 02:30. Hon vaknade sen igen vid 06:30 och hade ont igen. Ny dos med smärtstillande samt att hon låg i min famn när jag satt upp bara för att det skulle bli högläge för henne så det inte skulle värka så mkt. Tyvärr somnade hon bara ca 20 minuter sen blev det till att gå upp. Just nu är hon pigg igen då hon fått smärtstillande. Får väl se vad dagen utvisar om jag måste vara hemma imorgon oxå från jobbet. Hoppas bara på att det var ngt tillfälligt som nu försvunnit.

Nu ska jag ta med henne upp o vila e stund innan jag somnar ståendes.

Ha de gott

Vad har du på hjärtat?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0