Krympte jeans...

Japp det är vad jag gjorde imorse. Då mina jeans var lite fuktiga fortfarande efter tvätten så längde jag in dom en stund i tumlaren. JA JAG VET att man INTE ska tumla byxor men jag har gjort det innan o det har funkat då det endast varit en liten kort stund för att torka dom=). Jag tar ur dom från tumlaren varma och goa. När jag sedan tar på mig dom så har dom krympt men på ett bra sätt=) JAg får ju upp dom över låren o rumpan men den stora skillnaden är nertill vaderna där dom har krympt i omfång. Nu är det ju så att jag trivs med stuprörsjeans så det kändes helt ok faktiskt=) Ska nog ändå inte tumla fler jeans då de kanske krymper på andra ställen så jag inte får upp dom =S
MEn de sitter slimmade perfekt idag=)
HA en bra dag

Vad har du på hjärtat?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0