I´m so lonely...

nu sitter man här ensam. Barnen har lagt sig och mannen kände sig inte riktigt kry så han pinnade upp o la sig han med. Ganska skönt faktiskt ibland  men känner att vi har inte många kvällar eller dagar tillsammans. Börjar nu sakna familjetid då vi alla umgås tillsammans. Håller ju på o söker nytt jobb o vill helst ha ett dagtidjobb eftersom mannen jobbar obekvämt. Är det ngn som har ett jobb till mig=)
Känner mig oxå halvdan idag. Lite frusen, skittrött ( kanske beror på att jag sover pissdåligt om nätterna) lite ont i leder, illamående... Hoppas det inte blir mer än så här eftersom jag ska till Ullared på lördag=)
Inte känner man sig piggare heller då man får sms från anhöriga där de skriver att man inte bryr sig om dem. Tänk så fel de kan ha. Tyvärr kunde jag inte vara där igår eftersom jag var ensam med barnen men det innebär inte att jag inte bryr mig o det trodde jag du visste!

Kan känna som världen rasar samman ibland. Mkt negativt som hänt runt omkring mig i flera år nu o det drar ner en vädigt ibland. Hoppas verkligen det vänder SNART så man kan få lite ny energi igen.
Vilket tråkigt o negativt inlägg detta blev men det är så det känns just nu=(
Hoppas ni andra har en bättre höst.
Kram på er

Vad har du på hjärtat?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0