Halloween

Ja nu ska det ut o spökas för en del. Själv behöver man ju inte spöka ut sig längre. Man ser ju redan ut som ett vandrande lik nu för tiden....

Hampus hade sin kompis här hemma igår kväll för de skulle sova över för första ggn. TYvärr slutade det inte så bra då hans kompis är rätt så rädd av sig så vid kl 23 fick jag ringa hem till hans föräldrar och köra hem honom. Detta gjorde givetvis Hampe jätteledsen och han kunde inte förstå vad kompisen var rädd för. ( Hampe är inte så rädd av sig). Så Hampe stod i tårar för att han inte fick kompisen hos sig hela natten och kompisen var lite ledsen för han var rädd och saknade sin säng=( Hampe låg hos oss och mös sen ca 40 minuter innan vi följde honom till sin säng och där sover han ännu. Lillan har precis kommit ner. Själv har man varit vaken sen 05:40 som vanligt=( När man kan sova så gör jag inte det. Detta var ju den enda sovmorgonen denna veckan då jag imorgon ska till Ullared och då bär det nog av redan vid 4-5 tiden imorgon bitti.

Nu tänkte jag hoppa in i duschen eftersom jag helt enkelt behöver en dusch. Jag ska dessutom åka till Johanna ( mamman till Hampus kompis). Vi ska hitta på en lite halloweenlunch för barnen idag tänkte vi så att vi kan umgås alla idag. Det ska bli sååå trevligt. Nu ska jag väcka mannen och sen duscha som sagt.
Ha en trevlig kväll
Kramis

Vad har du på hjärtat?
Postat av: tessan

Hejsan!

Följer din blogg och den är verkligen jättebra. Jag skall också till Ullared fast på måndag så lämna lite prylar till mig ;-). Önskar dig en trevlig helg. Kram

2008-10-31 @ 09:09:00
URL: http://trolla.babyblogg.se/
Postat av: johanna

Tack så mkt=) Kul att du tycker om min blogg. SKoj o veta att ngn faktiskt följer min lilla vardagsblogg=)

2008-10-31 @ 19:03:45
URL: http://busungarnasmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0