Ny energi!

Idag fick jag äntligen lite ny energi och glädje. Efter några dagar med trist väder o ensam m barnen då gubben jobbat så var detta precis vad jag behövde. Milla undrade om vi ville följa med till Vita Sand och bada idag vilket vi hakade på.
Lite tveksam var jag till att åka själv m barnen till stranden då min minste är ett yrväder utan dess lika men attans så bra det gick idag. Han lekte en stund vid vattenkanten, åt en smörgås och sedan satte jag honom i vagnen där han satt nöjt o kikade runt på allt folket innan han sedan däckade och sov en bra stund.
Även min barndomsvän Liten kom dit med sin familj och vi satt och pratade lite.
Hur skönt som helst och jag kände vilken ny positiv energi jag fick av deras sällskap=)  Barnen lekte och badade. Dock var Felicia och Alexander gärna uppe i sanden och grävde och pratade lite. Det som är så härligt med barn är att se hur fort dom finner varandra trots att de aldrig har träffats innan. Hann ta ett kort på deras mysstund på stranden och även kära Liten hann ta några egobilder m min telefon då hon tyckte jag skulle ha en bakgrundsbild på min telefon :P

Alexander o Felicia myser lite=)

En av bästaste Litens egobilder=)

Vad har du på hjärtat?
Postat av: Linda bus

Men för fan Johanna! Vilken fulbild på mej! Men jag bjuder på det:)

2011-07-27 @ 01:56:04
URL: http://www.linda-emmablogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0