Om man inte jobbar i vården...

Om man inte jobbar i vården, vad gör man då?! Har många gånger funderat på detta när suget på vården har svikit mig. Funderat ibland på o testa något nytt men vad?! Alla platsannonser kräver ju en massa utbildning som jag inte har=( Eftersom jag heller inte riktigt vet vad jag skulle kunna jobba med så kan jag ju heller inte utbilda mig vidare=/ Man skulle väl kunna få gå som lärling på olika ställen innan man bestämde sig vidare för utbildning?! Det hade ju varit kanon så man fick en inblick i vad det egentligen innebär. En titel säger ju inte så mkt om vad man faktiskt gör! Så om ni känner ngn eller vet ett ledigt jobb som man kan söka trots saknad av specifik utbildning, hör av er till mig=)
Till dess står jag i vårdens förfogande...

Vad har du på hjärtat?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0