Första kärleken..

...och första hjärtesorgen har nu kommit till min son. Han har pratat ett tag om en tjej i skolan som han tycker om. vi har pratat om att fråga chans osv men han har inte vågat. Men i förrgår kom han hem och berättade att han var tillsammans med denna tjej. Han sken som en sol mitt hjärta. Igår hade han dessutom med sig henne hem och de lekte ett par timmar.

Idag kom han dock hem med ett brustet hjärta. Hon hade gjort slut idag=(  Mitt lilla älskade hjärta satt hos mig och det kom en tår på hans kind=( Visst minns man hur ont det kunde göra...  Han är en pojk med ett oerhört stort hjärta som förmodligen kommer att gå i kras flera ggr, men till slut hoppas jag han finner den stora kärleken, min skatt!
<3 <3 <3

Vad har du på hjärtat?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0