Barnflicka? Ja tack ;)

Denna helgen hade det varit hur skönt som helst om man likt Izabel (hollywoodfruar) hade haft en barnflicka man kunde ringa när man behövde. Denna helgen har nämligen varit skräp för oss=( Fredagen bara försvann eftersom jag jobbade från 7-17 och R drog till jobbet vid 17:10 och kom hem lördag morgon efter att ha jobbat i princip hela natten. På fredagkvällen blev Hampe sjuk med feber och på lördagen hade även jag feber. Så det blev nödvändigt med en tur till Apoteket där det tog en timme i kö!!! Sen fick vi turas om att vara uppe m barnen så den andre fick vila lite. En lugn kväll vid tvn dock väldigt avdankat=(

Idag har oxå varit en riktig tråkdag där jag fortfarande haft feber, R behövde vila innan han nu jobbar inatt igen. Jag skulle oxå lägga mig o vila när Lowe plötsligt vaknar efter bara 45 minuter för att han har bajsat=( Så Lowe och jag tog en promenad på 40 minuter och sen in o fixade lunh till barnaskaran. Efter detta tog jag en vila på en timme innan jag påbörjade maten och brödbaket. Idag blev det chili con carne och nybakat bröd=) Har även bakat en omgång till med långpannebröd som just nu är i ugnen. Visst borde jag kanske vila så mkt som jag kan men eftersom jag inte har ngn barnflicka som kan hjälpa mig ibland, så får jag passa på o hålla mig sysselsatt när jag ändå måste vara uppe o vaken.
Så efter en sån här helg så önskar jag faktiskt att jag hade en barnflicka att ta hjälp av en stund...

Vad har du på hjärtat?
Postat av: tilda kusinen din!

jag kan va barnvakt åt felicia hampus o lowe om du vill:)

de skulle vara kul! :D



hälsa!

2011-02-02 @ 21:55:22
URL: http://tildaengelholm.blogg.se/
Postat av: tilda kusinen din!

jag kan va barnvakt åt felicia hampus o lowe om du vill:)

de skulle vara kul! :D



hälsa!

2011-02-02 @ 21:57:24
URL: http://tildaengelholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0