Inskolningsdags

Japp, imorgon drar vi igång inskolningen på dagis för älskade Lowe. Skulle börjat i måndags egentligen men eftersom jag kräktes i söndags kväll så ville vi vänta tills även jag är smittfri, vilket jag ska vara nu=)

Det är med blandade känslor Lowe ska börja dagis. För hans del så tror jag han kommer att stormtrivas=) För egen del så är det vemodigt att detta är sista gången jag har varit hemma med en skrutt. Samtidigt så längtar jag att få komma ut och börja jobba igen. Det är snart 2 år sedan jag lämnade jobbet och nu känner jag mig redo för ngt nytt=) Jag har ju inte hittat ngt annat jobb än men fortsätter på timmar i kommunen tills ngt annat dyker upp=)

Som ni ser så har jag ändrat lite på designen på bloggen vilket känns jättebra. Har suttit o pillat lite i photoshop men känner mig ringrostig när man inte håller på regelbundet. Man glömmer det till nästa gång man sätter sig tyvärr=(

Ska fortsätta o finslipa lite till på den men vad tycker ni so far?

Nu ska jag upp o sova lite så även jag tyar med dagis imorgon=)
Natti

Vad har du på hjärtat?
Postat av: carro.s

kanon =)

2011-02-09 @ 07:38:17
URL: http://trissitosar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0