Helgen som försvann=/

Himmel o pannkaka vad fort denna helgen försvann!
Igår var jag och mina 2 pojkar inne i Kalmar medans pappsen fick egentid m kompisar o träning. Felicia var m mormor o morfar på bio. Vi hade supermysigt när vi bara strosade omkring, bara vi 3=) När vi kom hem så droppade jag av Hampe hos en kompis och jag o minstingen for hem till pappsen.

Jag och barnen hade dessutom planerat en 3-rättersmiddag till pappsen denna kvällen så han fick ta hand om Lowe under eftermiddagen och mös m barnen uppe. Jag sprang som en galning i köket men kul var det. Barnen dukade sedan fint inne vid "finbordet".

Till förrätt blev det minpajer som var suveränt goda=) Huvudrätten bestod av kycklingwok och nudlar. Till efterrätt blev det chokladlasagne.

En lyckad dag o kväll som både jag, pappsen och barnen njöt av=)

Idag har det varit barnkalas för Felicias del. Hon var bjuden på discokalas så det skulle våfflas hår, målas naglar o på m finklänning m paljetter=) Hon var så söt mitt lilla troll.

Sedan har det varit kompisar till barnen här, det har fixats käk och jag har påbörjat hemsidan vilket känns kanon. Det är riktigt kul o greja m sånt=)

Nu är R iväg o tränar igen och jag ska slänga Felicia i bingen för snart är det SOLSIDAN!!!

Ha en bra kväll=)

Vad har du på hjärtat?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0