Dove intensivbalsam= ett måste

Jag har fått möjligheten genom Buzzador att få buzza om Dove Intense Repair Express Intensivbalsam. Detta är ett balsam som är som en inpackning. Man kan använda detta för dagligt bruk och det ska endast sitta i håret en minut, vilket är perfekt =) På Doves hemsida så står det följande om produkten:

Dove Repair Therapy Intense Repair Balsam


Dove Intense Repair Balsam återuppbygger håret och förhindrar kluvna toppar och att håret går av.
Gör håret starkare och mer motståndskraftigt mot framtida skador.
Doves avancerade teknologi för vård av skador och reparation: patenterade FIBRE ACTIVES tränger djupt ner i håret för att återuppbygga det inifrån.
MICRO MOISTURE SERUM ger näring och hjälper till att reparera hårstråets yta från rot till topp.

Jag provade detta direkt och jag kan säga att efter bara en gång så kändes håret mjukare, lenare och glansigare. Jag kunde direkt efter duschen ta en vanlig kam och dra genom håret utan ngt trassel. Dessutom så luktar det underbart och är drygt. För mig är resultatet kanon och jag gick genast och köpte schampot i samma serie och jag lär nog inte byta tillbaka till ngt annat=)

Mitt råd till er: PROVA!



Vad har du på hjärtat?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0