Sakta men säkert...

Det går sakta men säkert (hoppas jag) framåt i livet. 

Idag har vi ju åter haft ett strålande väder. Eftersom lillan nu har vattkoppor så har jag varit hemma och vabbat 2 dagar nu och har då passat på att påskstäda lite. Som tur var så har även en dagiskompis i området oxå vattkoppor så lillan har kunnat leka lite om dagarna. Tack o lov är hon ju oförskämt pigg än så länge. Ingen feber men prickarna ökar stadigt. Ikväll kunde vi konstatera en ökning från 19 prickar imorse till 53 ikväll. Hon har lite klåda så jag har hämtat ut tavegyl för säkerhets skull inför natten.

Vi hann även med att mysa lite ut på filten till lunch och måla i målabok tillsammans.

Igår kväll var jag och barnen ute på en liten kvällspromenad och det är så vackert nu med alla vitsippor och blåsippor som pryder marken i skogarna=) Tog med mig kameran för en gångs skull, för det är länge sen och fotade några bilder.

Nu tänkte jag slappa lite med familjen i soffan o kika på "Luftens hjältar".

Bjuder på några bilder från gårdagens promenad så njut =)

Taget 20 meter från vårt hus =)

Min underbara pojk=)





Lillan som nöjt plockar lite sippor=)

Min favvobild=)

Kanske kan man äta vitsipppor=)

Vad har du på hjärtat?
Postat av: Caroline.s

Sista bilden är ju underbar! Äta blommar, mums! Haha

2011-04-19 @ 22:25:33
URL: http://Trissitosar.bloggspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0