Känner mig så trött:( sista veckan har ...

Känner mig så trött:( sista veckan har vi jobbat omlott väldigt mkt o det känns nu. Dessutom är lowe lite stökig om nätterna o lite gnällig om dagarna. Kan tänka mig att det är tänderna som inte vill komma genom utan gör honom svullen o troligen besvärad. Detta gör att jag sover med flera avbrott/natt o jobbar 5 pass denna veckan. Känner mig sliten just nu o inser mina begränsningar:( hade behövt träna ikväll men av olika anledningar så blev inte min träning av tyvärr utan Hampus o R tränade medan jag var hemma o gjorde kvällsgörat m de små. Nu tänkte jag sova lite då det väntas jobb torsdag o fredag. God natt mina vänner. P.s sorry för ett deppigt inlägg men är lite nere just nu...


Vad har du på hjärtat?
Postat av: carro

man får vara deppig ibland, du ska se att det snart vänder, ni får tid tillsammans å Lowes små bissingar poppar upp å ni får sova =)

2010-09-23 @ 20:58:56
URL: http://trissitosar.blogspot.com
Postat av: Linda

hej darling...hoppas du snart får sova ikapp efter jobba och allt. Och att tänderna kommer snart

PUSS

2010-09-25 @ 23:00:19
URL: http://www.lindda-emma.blogspot.com
Postat av: svar till lindha o carro

Tack vad gulliga ni är=)

2010-09-26 @ 21:01:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0