Storytel or not?!

Nu när jag ska bli så jädrans flitig med att ut och gå så kom tankarna på underhållning. Radio... Näe, hur kul är det o lyssna på samma låtar hela tiden?! Musik i telefonen... Lite drygt o ladda in så pass mkt musik utan att det blir långtråkigt. Ljudböcker... JA! Varför inte? Fick erbjudande från 3 om gratis ljudbok från Storytel men det finns ju så oändligt många böcker o välja mellan, och ni som känner mig vet att om jag ska välja ngt så tar det låååång tid o bestämma mig utan att få ångest... Funderar lite på detta med Storytel. Är det ngt bra som man kanske ska börja prenumerera på? Är det värt pengarna? Jag har nog bestämt mig för en bok faktiskt och sen får jag väl utgå därifrån om man ska prenumerera på tjänsten vidare sen. Ni som har provat detta och ahr åsikter om tjänsten så hit med dom ;) Nu ska jag hoppa ner i badet medan de små liven sover o de stora grabbarna är och tränar=)
So long for now...

P.s såg ju nu att jag redan nämnt om storytel i förra inlägget så jag säger bara sorry... Lite förvirrad som vanligt bara=)

Vad har du på hjärtat?
Postat av: Jimmie

Spotify finns ju till iphonen kostar bara 99 kr i mån så slipper du ladda ner musiken..

2010-10-18 @ 19:53:46
Postat av: svar till jimmie

Jo de e klart. Fast jag blev lite sugen på böcker. Älskar ju böcker annars men har inte riktigt tid o ork att ligga o läsa längre av ngn anledning ;)

2010-10-19 @ 19:42:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0