Nu e jag förbannad!!!!

Jag blir så förbannad på barnomsorgen! Hur kan de bara hålla på och bolla med våra barn på detta sättet?! Jag sökte dagisplats till Lowe för ett antal månader sedan. Fick igår ett platserbjudande på ett dagis som ligger på andra sidan stan, där min flicka inte går, på en akutavdelning som ska startas upp tillfälligt för att lösa vårens problem med dagisplatser och som sedan ska läggas ner till sommaren!!!!  Vem vill sätta sina barn där när man dessutom vet att de måste byta dagis till hösten igen?! Dessutom får man inte skola in barnen på nytt igen till hösten utan bara inskolning till våren trots att de byter dagis, fröknar och dagiskamrater!!!! Detta gör mig så upprörd så jag kokar!!!! Skapar detta trygghet och styrka hos de små barnen?! Ska vi ta vi hand om det viktigaste vi har i vårt liv på detta sättet?!
Nä, skäms på er som skapar denna otryghhet åt våra barn!!!

Vad har du på hjärtat?
Postat av: carro.s

håller helt och hållet med dig!

så var det för mellantösen när hon skolades in men tack å lov så behölls ju fröknarna när den flyttade och så har de jobbat jätte mycket för att få en så trygg grupp som möjlig. Så det har varit kanon. Men de härra med öppna å sen stänga..herregud skulle vara kul å se om de på kommunen kände för att sitta å jobba i ett kontor själva nån månad på kährs nån månad på kvantum å så vidare så kanske de skulle få se att det inte är kul för vuxna heller!

2010-11-18 @ 21:36:16
URL: http://trissitosar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0